Sąlygos ir taisyklės

Taisyklės ir sąlygos. Garantija.
 

1. Bendrosios nuostatos

                             Šios prekių pirkimo – pardavimo taisyklės (toliau „Taisyklės“), jas patvirtinus Pirkėjui (perkant prekes paspaudus mygtuką „Patvirtinti užsakymą“), yra šalims privalomas teisinis dokumentas, kuriame nustatomos Pirkėjo ir Pardavėjo teisės bei pareigos, prekių įsigijimo bei apmokėjimo už jas sąlygos, prekių garantinis laikotarpis ir grąžinimo tvarka, šalių atsakomybė bei kitos su prekių pirkimu – pardavimo  www.pipo.lt elektroninėje parduotuvėje susijusios nuostatos.Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti Taisykles, atsižvelgdamas į teisės aktų nustatytus reikalavimus.

2. Apmokėjimo būdai

  • Elektroninės bankininkystės mokėjimų sistema Paysera (Mokėjimai.lt)
  • Bankiniu pavedimu

3. Garantija

                          Gamintojas „Pipo“ suteikia garantiją 12 mėnesių laikotarpiui visiems „Pipo“ produktams. Garantinis laikotarpis pradedamas skaičiuoti nuo sąskaitos faktūros išrašymo dienos. 6 mėnesių garantinis laikotarpis suteikiamas baterijai, ausinukams, įkrovikliams , adapteriui ir kitiems planšetinių kompiuterių priedams.
                           Pipo.lt įsipareigoja savo nuožiūra pakeisti ar suremontuoti sugedusį planšetinį kompiuterį jei įrenginys buvo tinkamai eksploatuojamas.

Garantija negalioja jeigu gedimai atsirado dėl:

  • veikiant gamtos jėgoms : vanduo, gaisras, drėgmė, žaibo iškrova, saulės poveikis ir kt.,
  • tinklo įtampos svyravimų, blogos instaliacijos ar įžeminimo,
  • išorinių magnetinių laukų, vibracijos,
  • savavališko remonto ar išardymo prekės,
  • nutrinti serijos numeriai, dėl kurių negalima identifikuoti gaminio.
  • ekrano subraižymai , plastikiniu detalių įtrūkimai , kurie atsirado dėl mechaninio poveikio.
  • ekrane galimi du ar mažiau neveikiantys pikseliai.
  • instaliuotos programinės įrangos nesuderinamumo, virusų.

4. Grąžinimo tvarka

  • Pretenziją, turite pateikti elektroniniu paštu info@pipo.lt
  • Trumpai aprašyti apie defektą, dėl kurio Jūs norite kreiptis dėl garantinio  aptarnavimo;
  • Esant galimybei pridėti fotografijas ar video įrašą, kaip gedimo  įrodymą.
  • Nurodyti prekių serijos numerį, atsiųsti sąskaitos faktūros kopiją.
  • Pateikus visus įrodymus apie nekokybišką prekę su Jumis bus susisiekta Jūsų nurodytais kontaktais dėl prekės garantinio remonto ar pakeitimo.

Prekių pristatymo išlaidos į garantinio servizo centrą ar grąžinant prekes ir atsiimant pinigus tenka pirkėjui.